Buurtteam Utrecht

Buurtteam Sociaal Utrecht geeft klanten meer regie

06/08/2021
Zelfstandigheid, Langer Thuis Wonen
Delen via \a\a
Tekengebied%2013.png

Sinds maart kunnen klanten van Buurtteam Sociaal Utrecht gebruik maken van het nieuwe klantportaal. Het portaal geeft hen meer eigen regie, beter inzicht in hun traject en daardoor een meer gelijkwaardige positie. Van plan en afspraken tot voortgangsnotities van buurtteammedewerkers: alle persoonlijke trajectinformatie is voor de klant inzichtelijk. Claudia vertelt wat voor haar de voordelen zijn: 'Ik ben relatief druk, vergeet soms dingen en verlies af en toe het overzicht. Daardoor heeft het voor mij flinke meerwaarde dat alles helder op een rij staat.'

Meer over Buurtteam Sociaal Utrecht?

Lees hier het halfjaarverslag 2021

 

Gerelateerde berichten

Mevrouw Netscher verrast haar buren met taart.
Nieuws

De eerste grote kleine wens van Axxicom Thuishulp is in vervulling gegaan!

In de laatste Redaxxicom-krant sloot Axxicom Thuishulp een kaartje bij waarmee onze klanten een grote kleine...

10/01/2023
Buurtkracht
Sfia en Bea maken samen het huis schoon
Klantverhaal

Op de koffie bij mevrouw Bea en Sfia van Cordaan Thuisdiensten

‘Hoe lang ik al over de vloer kom? Is het niet een jaar of vijf?’ Vragend...

10/01/2023
Langer Thuis Wonen
Lenny%20Groenveld%20-%20Wijkteam%20Zuid.JPG
Artikel

Medewerker aan het woord: Het werken in de wijk

Al van jongs af aan wist ik dat ik een baan in de zorg wilde. Mensen...

07/08/2022
Zelfstandigheid